~SaHaBaT SaYa~

Tuesday, 28 June 2011

Duit X Menjamin Kebahagiaan

Assalamualaikum w.b.t..
Waa..wee..Dah lama Ida 'menghilangkan diri' dari dunia blog ni..Hehe..Bukan apa..Kan Ida dah ckp nak pergi 'bercuti' kan..Tapi bukan bercuti betul2..Cuma terlalu busy dengan kerja sampai nak berblog pun terbantut..
Ok..Sebenarnya Ida 1 topik menarik nak dikongsikan dengan semua..Pasal DUIT..
Kalau orang dulu2 cakap DUIT xmenjamin kebahagiaan..Tapi Ida rasa zaman sekarang ni kalau xde DUIT lagi lah x bahagia..Betul x?Sebabnya zaman sekarang ni semuanya memerlukan duit..Tapi jangan la pulak anak2 dara zaman sekarang guna alasan ni untuk x kahwin atau memilih lelaki yg berduit je..Yg x berduit pun boleh kahwin cuma lambat sikit la nak hidup senangnya..Semuanya memerlukan usaha yg lebih..Yg pentingnya SABAR..
Jadi tepuk dada tanya iman...

Terima kasih sudi baca ^_^

5 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...